Reklama kinowa- to reklama, dla której środkiem przekazu jest kino.
Reklama kinowa posiada wady i zalety zbliżone do reklamy telewizyjnej,
jednak ma wyraźnie mniejszy zasięg społecznego odbioru. Ponieważ do kina
chodzą ludzie raczej w młodszym i średnim wieku, to też ogranicza to
wykorzystanie kina jako kanału transmisji w reklamie. Jednak w obecnej
dobie rozwoju technicznego, ludzie często nabywają tzw. kina domowe, co
prowadzi do przejęcia funkcji reklamy kinowej przez płyty DVD. Taka
forma reklamy rozszerza już grupę odbiorców, co jest jej dodatkowym
atutem.
Reklama ta posiada pewne znaczące zalety, takie jak: przyciąganie uwagi
oraz lepsze oddziaływanie na widzów dzięki zaciemnieniu pomieszczenia.
Zaciemnienie to powoduje, iż oglądający bardziej skupiają się na ekranie
niż na innych częściach pomieszczenia. Duży ekran także ułatwia
widoczność i również przyciąga uwagę. Dzięki temu widzowie są bardziej
skupieni i lepiej zapamiętują daną reklamę, aniżeli widzowie oglądający
telewizje. Wadą tego rozwiązania jest wąski zakres oddziaływania,
powodem tego jest to, iż projekcja kinowa dociera głównie do ludzi
młodych, bardziej nią zainteresowanych.
Źródła:
mfiles.pl/pl/index.php/Rodzaje_reklamy
mbrokers.pl/marketing/reklama/formy-reklam/reklama-kinowa
W kinach często są także reklamy na roll upach i innych stojakach. Ja właśnie zastanawiam się czy nie zainwestować w dostepne tutaj https://adlove.pl/pl/ tego typu stojaki reklamowe i nie postawić ich u siebie w firmie. Waszym zdaniem to dobre rozwiązanie?
OdpowiedzUsuń