poniedziałek, 24 listopada 2014

Reklama kinowa

Reklama kinowa- to reklama, dla której środkiem przekazu jest kino.


Reklama kinowa posiada wady i zalety zbliżone do reklamy telewizyjnej, jednak ma wyraźnie mniejszy zasięg społecznego odbioru. Ponieważ do kina chodzą ludzie raczej w młodszym i średnim wieku, to też ogranicza to wykorzystanie kina jako kanału transmisji w reklamie. Jednak w obecnej dobie rozwoju technicznego, ludzie często nabywają tzw. kina domowe, co prowadzi do przejęcia funkcji reklamy kinowej przez płyty DVD. Taka forma reklamy rozszerza już grupę odbiorców, co jest jej dodatkowym atutem.


Reklama ta posiada pewne znaczące zalety, takie jak: przyciąganie uwagi oraz lepsze oddziaływanie na widzów dzięki zaciemnieniu pomieszczenia. Zaciemnienie to powoduje, iż oglądający bardziej skupiają się na ekranie niż na innych częściach pomieszczenia. Duży ekran także ułatwia widoczność i również przyciąga uwagę. Dzięki temu widzowie są bardziej skupieni i lepiej zapamiętują daną reklamę, aniżeli widzowie oglądający telewizje. Wadą tego rozwiązania jest wąski zakres oddziaływania, powodem tego jest to, iż projekcja kinowa dociera głównie do ludzi młodych, bardziej nią zainteresowanych.

 Źródła:
mfiles.pl/pl/index.php/Rodzaje_reklamy
mbrokers.pl/marketing/reklama/formy-reklam/reklama-kinowa

1 komentarz:

  1. W kinach często są także reklamy na roll upach i innych stojakach. Ja właśnie zastanawiam się czy nie zainwestować w dostepne tutaj https://adlove.pl/pl/ tego typu stojaki reklamowe i nie postawić ich u siebie w firmie. Waszym zdaniem to dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń