poniedziałek, 24 listopada 2014

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna (Outdoor) - jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza


Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz. Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, bilbordach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.


Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklam ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.


Reklama zewnętrzna jest obiektem szerokiej krytyki.Uważa się, że w zbyt wielkim stopniu zawłaszcza krajobraz czyniąc go szpetnym i chaotycznym, nierzadko zasłaniając widok na wartościową architekturę i zabytki. Sytuacja ta określana jest jako zanieczyszczenie wizualne.

 Źródła:
 pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor

15 komentarzy:

  1. Niestety ale w dzisiejszych czasach reklama przybiera zupełnie inne fory. Niedawno dowiedziałem sie o czyms takim jak opisany tutaj https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ influencer marketing. Podobno jest to bardzo dobre i wartościowe działąnie reklamowe. Wiedzieliście o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem wielkie banery dobrze się sprawdzają do reklamowania własnego biznesu. Znalazłem niedawno na stronie https://www.vizer.pl/ fajną ofertę banerów reklamowych w bardzo dużych formatach. Jeden taki zamówiłem i wisi nad wjazdem do firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że jeśli chodzi o tego typu reklame warto jest zdecydować się na rozszerzenie oferty i sprawdzić jakie produkty wspomagające reklamę możecie znaleźć tutaj https://adlove.pl/pl/scianki-reklamowe-136/ Na pewno coś z oferty firmy was zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie reklamy działają, może bardziej na podświadomość, ale według mnie efekt zakupowy jest, więc warto się tym zainteresować. Najważniejsze jest oczywiście odpowiednie miejsce. Tu na stronie https://www.znajdzreklame.pl/wielki-format firmy mogą znaleźć konkretne lokalizacje wraz z cenami za reklamy wielkoformatowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że taka reklama kompletnie nie jest dla mnie i raczej wolę szukać całkiem innych rozwiązań. Moim zdaniem warto wybrać reklamę internetową i właśnie dowiaduję się wszystkiego w tym temacie i szukam pomocy na stronie https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/persona-marketingowa-kim-jest-i-do-czego-sluzy/rketing/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że na pewno kogoś zainteresują usługi firmy https://push-ad.com/cennik/ Jej działanie polega przede wszystkim na tym, aby przypominać użytkownikom o Twojej firmie i aby przekazywać im różne powiadomienia. Działa coś takiego bardzo skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takiej reklamy należą między innymi ulotki, w kazdym razie ja tak to widzę. Można je na różne, ciekawe sposoby wykorzystywać o czym mowa w http://www.copymedia.pl/ulotki-reklamowe-kiedy-warto-je-wykorzystac-w-swoim-biznesie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście warto sie lokalnie reklamować, ale marketing internetowy również ma ogromną moc. Polecam sobie poczytać na http://pracaelastyczna.pl/jak-wykorzystywac-media-spolecznosciowe-w-dzialaniach-marketingowych/ o tym jak można wykorzystać media społecznościowe w strategiach marketingowych

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej reklamy ja nigdy nie miałem okazji posiadać więc nawet nie bardzo wiem jaka jest jej skuteczność. Moim zdaniem za to świetnie sprawdzają się katalogi firmowe https://megaszkolenia.pl/kiedy-warto-wykorzystac-katalog-do-prezentacji-firmowej-oferty/ i są momenty kiedy warto aby firma z nich korzystała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy wyborze formy reklamy dobrze jest postawić na różnorodność, w zależności od grupy docelowej. Osobiśce korzystam z pomocy https://www.reklama-zewnetrzna.szczecin.pl/oferta.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówiąc o reklamach zewnętrznych warto wziąć także pod uwagę namioty reklamowe. U nas sprawdzają się naprawdę super. Zerknijcie na ofertę: Vitabri - namioty reklamowe Możliwe, że i was zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklama zewnętrzna zawsze była na czasie ale obecnie najbardziej popularna jest promocja w sieci. Najlepiej w takim przypadku zgłosić się do agencji reklamowej ze sporym doświadczeniem. Choćby do Nakatomi, w której specjaliści tworzą unikatowe kampanię na skalę światową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma nie może istnieć bez inwestowania w reklamę. Istotne jest, aby wybrać odpowiednią firmę, która to zrealizuje. Jeśli chodzi o marketing internetowy to współpraca z agencją https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/ jest z pewnością opcją wartą rozważenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Każde formy reklamy są godne uwagi w obecnych czasach. Internetowa, lokalna, stacjonarna, dużo zależy od tego jaki biznes dokładnie się prowadzi. Jeśli sklep internetowy to reklamę można umieścić nawet na taśmach do pakowania, zobaczcie na https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-z-nadrukiem/ jakie nadruki i na jakich taśmach można zamawiać.

    OdpowiedzUsuń