niedziela, 23 listopada 2014

Reklama telewizyjna

                                                      

Spot telewizyjny – krótki film reklamowy wyświetlany w przerwach między programami telewizyjnymi albo w ich trakcie (przerywając je).

 Reklama telewizyjna jest uważana za najskuteczniejszą formę docierania do masowego odbiorcy. Szacuje się, że reklama w telewizji dociera do 98% ludzi w Polsce. W zależności od pożądanego efektu, stosuje się różne formy reklamy, dzięki temu reklama w telewizji charakteryzuje się oryginalnością, może być interesująca dla odbiorców.





Reklama telewizyjna może być prezentowana w formie : 

-spotów reklamowych, czyli krótkich, zazwyczaj 30-sekundowych materiałów reklamowych, emitowanych w blokach reklamowych pomiędzy programami.
-programów sponsorowanych lub sponsorowania nagród w teleturniejach.
-lokowania produktu



Największą zaletą tej reklamy jest duży zasięg oraz oglądalność, gdyż przecież każdy w dzisiejszych czasach posiada w domu co najmniej jeden odbiornik telewizyjny, a nawet dla niektórych osób jest to jedyne źródło wiedzy. Z powodu wysokiej oglądalności, a tym samym dużej skuteczności w przeliczeniu na jedną osobę jest to reklama o niskich kosztach. Firma, która skorzysta z takiej reklamy może być postrzegana pozytywnie, jako dobrze prosperujące przedsiębiorstwo.

                                                                                                           


Źródła :
pl.wikipedia.org/wiki/Telewizyjny_spot_reklamowy
mbrokers.pl/marketing/reklama/formy-reklam/reklama-telewizyjna 
www.ecreo.eu/pl/agencja-reklamowa/atl/reklama_telewizyjna.html

4 komentarze:

  1. Chyba najbardziej znana forma reklamy i o niej każdy słyszał i widział. Ja jestem przekonana, że bardo dobrym rozwiązaniem jest sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ który to w bardzo dobry sposób potrafi naprawdę zareklamować nasz towar cz usługę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że reklama telewizyjna straciła na wartości w ostatnich latach. Zyskuje natomiast internet, w tym działania pozycjonujące https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/od-czego-zaczac-pozycjonowanie-strony/ . Nie dziwi to, ponieważ w sieci przebywają miliony użytkowników i są oni naszymi potencjalnymi klientami

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze reklama w telewizji jest skuteczna, ale nie powinno się ograniczać wyłącznie do niej. Obecnie, prym wiedzie reklama internetowa i influencer marketing, o którym można przeczytać w tym miejscu: https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej wszystkie sprawy wrzucam w internet i też tutaj prowadzę biznes. Poza tym, stale poszukuję opcji na odpowiednią reklamę, jak i jednocześnie sprawdzam sobie, jak moja firma może się wybić, aby była widoczna. Myślicie, że taka oferta pozycjonowania, jak https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/katowice/ może się u mnie sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń